Ibland blir jag bra irriterad

Jag o Maximilian va inne på Lindex å handla. Hade plockat på mig lite grejer till barnen å skulle gå till provrummet å testa ett par braller när M säger att han e kissnödig. Ni som har småbarn vet att när dom säger till är det bara å springa. Så jag fråga i kassan om vi kunde få låna toan. 
Nej det går inte. Ni får gå bort till flygfyren. 
Så då ska vi knata en bra bit å sen stå å vänta i kö. Då är det redan försent kan jag lova.
Blev sur å slängde kläderna på en ställning breve å sa. Nähä, men då tänker jag inte handlar här.

Va sjutton, lite känsla får man väl ha. Klart jag fattar att dom inte vill att alla ska gå på deras toa. Men när en morsa står med famnen full med kläder å en kissnödig 3-åring bredvid kan man väl va lite smidig. Grrr...

Jag ville ju ha kläderna som jag plockat på mig. Men jag är samtidigt väldigt hård i mina åsikter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0