Jag behöver klona mig!

Zumban går toppen och det rullar in mer jobb än va jag kunde tro att det skulle bli! Men nu har jag fått ett jobb som krockar med min instruktörskurs. Så typiskt.. Å jag skulle så gärna göra det, det va på högstadieskolan här, dom ville ha en rolig aktivitet på deras friluftsdag. Det i sin tur kan ju leda till att det blir några som vill börja gå på den vanliga. Men jag kan ju inte vara på två ställen samtidigt. Försökte få en vikarie, som tackade nej. Jag förstår ju att det är lite kort varsel å att man vill känna sig säker på allt innan man börjar. Å alla känner inte att man passar som instruktör. Jag ville bara inte missa här chansen. 
Hoppas jag får chansen nästa tillfälle! Tänk om jag skulle få igång det här så bra att jag kunde frilansa å försörja mig lite på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0