Planerar sommarturné

Storfisen e på dagis å den lilla sover. Då passar jag på att sjunka ner i en solstol på altanen. Ahh.

Igår va det Zumba. En hel del av mina stammisar visste jag hade förhinder. Så jag tänkte att nä, vi kommer säkert inte bli fler än 4-5st. Men icke. Det ramlade in 4st helt nya. Å en hel hög med tjejer från ett boende som tycker att det är superkul med Zumba. Så vi blev 14. Det va en riktigt bra skara tycker jag! Å att alla är så fantastiskt duktiga, dom nya hängde me jätte bra. Måste ju va för att dom har så rackarns bra ledare, hehe! Fick fråga om jag skulle forts i höst me. Blev supertaggad!

Nu är det bara sommarens program jag ska knåpa ihop. Tänkte att det skulle bli en liten utomhusturne i dom större orterna i Roslagen. Men det är ju så svårt å veta hur jag ska lägga upp d. Nästan varenda helg hela sommarn är det ju evenemang i Norrtälje, å jag vill ju inte att d ska krocka så folk inte kommer.. Sen är frågan om d ska va dagtid eller kvällstid, helg eller vardag. Tanken är att inträdet ska gå till ett välgörande ändamål och att det ska vända sig till alla åldrar. Så då känns dagtid bäst, eller? Åh, det är så svårt. Kom gärna med lite tips å åsikter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0