Föräldralyx och kalas

I lördags kom farmor å farfar å va barnvakt till grabbarna, första gången för William.
Så åkte jag å sambon in till storstan. Åt middag på en Italiensk restaurang, galet god frutti di mare. Jag har aldrig ätit det förut å den här va himelsk. Nu vågar jag ju knappt äta det någon annanstans, tänk om den inte är lika god.
Sen blev det bio, grown ups 2, den va bra.

Dagen efter va det kalajs och jag avancerade från en vanlig sockerkaksbottentårta till en chokladmoussetårta med ett lager av mörk choklad å ett av vit å så en botten såklart. Den blev uppskattad.
Temat på presenterna va trädgård. Plommonträd, krusbärsbuske, gula hallon, havtorn, svartavinbär. Perfekt! Snart är trädgården fulländad! Å så lite härlig barnvakt å bio å sköna handfukar. Stort tack till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0