Å så va det onsdag

Plötsligt rasslar det till å så är det helg snart igen. Men mån, fred inte så mycket skillnad på dagarna när man är hemma med barn.

Men idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag! Hihi. Blir spännande å se va sambon haft för sig för hemligheter på sistone.
Att fylla år är ju kul, men att bli äldre, det är inte kul, hua. Fick säkert 3 rynkor i natt för att jag fyller åt. Jag är fortfarande 25 å kommer aldrig bli äldre.

I lördags va det hästens dag och jag va där med Mirah och hennes ridshop. Jätte mycket folk och uppvisningar av det mesta inom hästvärlden, allt från gallop till western.
Jag skötte mig tydligen bra, hehe. Så jag ska få följa med fler gånger, kul!

Igår va jag å W på Babysim igen. Det är så himla kul å man får en jätte mysig stund med sin lilla bubbis! Tur att W oxå tycker om det, inge roligt om dom gallskriker..


Kommentarer
Postat av: Zandra, Molly & Rasmus

Åååh vart har du fått tag på hoppgungan?? Skulle också vilja ha en sån äldre modell, dom nya är ju jätte konstigt sydda!

2013-09-05 @ 07:24:09
URL: http://zarintegra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0