Första dyket

Nu har babysimmet kurs 2 dragit igång. Igår fick William dyka för första gången. Jag va inte alls nervös in för det som med Maximilian, så skönt, man ska ju liksom stoppa ner sitt barn under vattnet. Det gick tipp topp och han va så glad.

I helgen va jag upp till Dalarna med svärmor. Vi styckade kött, så nu klarar vi oss ett år till.
Det va första natten jag å William va ifrån varandra. Men det hade gått bra, han hade "bara" jagat upp sambon tre ggr för att göra välling. 
Å jag som skulle få sova en hel natt vaknade stup i ett av en moraklocka som plingade varje halvtimme..

På söndagen åkte vi till sambons grusgrop med hans lillasyster å lillebror för att åka cross. 
Provade moas fiddy, men det va rackarns vingligt. Sen sambons 450, mycket bättre, men den når jag inte ner med fötterna. Allt är väl en vanesak. 
Å i vanlig ordning va det ingen som berättat för mig hur man stänger av leksakerna. Så jag stod å vinglade med en tå i backen å visste inte hur man fick död på monstret. 
Varit så med gokart, racerbåt å nu cross. Det går ju bra om det finns broms å koppling. Men på vissa racerbåtar finns bara gas med växel framåt. Å då kan det bli jobbigt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0