Det är pirrigt

Ikväll ska jag hålla i första zumbaklassen ever. Hade hoppats på att zumbatwinz skulle kunna komma å hålla i första så kunde jag ta vid sen. Men dom hann inte innan jul. 
Å jag vill ju dra igång nu. Så då gör jag det själv. Kan dom komma å gästa nästa termin. 

En aningen nervig är jag. Har bara tränat ett par dar, skulle behöva en vecka till känns det som. 
Men jag har satt en dans, sen har jag ritat lite fusklappar. Tror nog att en tim kan gå ganska fort om man räknar med uppvärmning å stretch. Improvisation är inte att förkasta, hehe! 
Nä, det här ska nog gå bra. Jag känner ju de flesta å bara man kommer igång så släpper nig nerverna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0