Skogsutflykt

Direkt efter frukost packade vi matsäck och gick ut.
Vi gick ut på äventyr i skogen. Jätte spännande. Över allt såg Maximilian ormar, spindlar och björnar.
När vi tog av från grusvägen och gick in i skogen va M duktig och gick själv tätt bakom mig, lite för hoppigt för ståbrädan.
Efter en bit kom vi fram till en koja. Där tog vi fram fikat som M hade haft i sin rygga.
Jag har ryggsäck som Dora, sa han. Dom där tv-programmen förföljer oss tom ut i skogen :)
Igår va han kapten krok när vi lekte i nya lekrummet på Ålandsbåten.

Iaf, så satte vi oss och fikade vår mellis. William ville också äta i skogen.
Mycket spännande fanns att titta på tyckte M, fjäril, blommor, kottar, pinnar, myror, flygfän av olika slag mm.


Kommentarer
Postat av: Kim

Ute och gick vid Haga? :)

2013-05-14 @ 06:58:44
URL: http://kimlundin.blogg.se
Postat av: Kim

Idag är vi helt lediga jag och grabbarna, annars jobbar jag varje dag till den 29e, med undantag för den 25e då Disco ska göra sitt MT. :)

2013-05-15 @ 07:10:09
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0