Tidig morgon

Lilla monstret väckte oss 04:40. Han hade sovit hela natten i sin säng och trodde att det va morgon. Sambon går upp vid den tiden, men verkligen inte jag. Låg å gosade å kramades å försökte att få honom att somna om men icke. Strax efter sex gav jag upp. Kan ju säga att vi inte direkt va sams förrän vi fått i oss lite frukost och energi. Varsågod dagis, hoppas han sover ikapp det på vilan annars blir det en lagom rolig dag. Eller så är han som vanligt och däckar sen direkt efter middagen. Vem vet.
Han va iaf jätte gullig å delade ut massor av kramar till alla kompisar när jag lämnade honom!

Nu ska jag åla mig i jeansen å åka till vårdcentralen å sen till Hanna. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0