Sista fredagen

Då jobbar jag min sista fredag idag. Känns lite konstigt, har inte riktigt fattat att det är så nära nu. Jobbar mån, tis, ons. Sen är det nog.

Gick en promenad med Hanna å Philip igår. Vi pratade om hur olika graviditeter kan vara. Hon berättade att hon va ute å plockade blåbär dagen innan Philip kom och mådde hur bra som hellst. Förra gången fick jag foglossning runt v 30-32 och fick mycket vatten i kroppen i slutet. Nu har det varit helt annorlunda. Kände av foglossning runt v 27 som sen försvann. Sen har det varit hur bra som hellst. Men nu börjar jag känna mig nöjd. Kan hålla ut till vändningen, sen kan vi köra igång. När jag ligger i soffan å ska upp, är det nästan som en skalbagge på rygg! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0