Inga egna kläder

Kom på att jag kunde ju sätta på mig sambons onepiece. Va hur skönt som hellst, inget som klämmer eller trycker på magen som jeansen börjar göra nu. Kan nog tänkta mig att gå runt i den här resten av tiden :)

Märkte här om dagen att lillebror börjat sjunka ner mer. I vanliga fall är bh:n ganska tight att knäppa, men nu gick det jätte lätt.

Det börjar bli lite begränsat med kläder nu. Har sambons gamla vinterjacka, för min går inte att knäppa och hans onepiece. Både fördelar å nackdelar med att vara gravid på sommarn/vintern. Lite gravhull värmer gott i kylan. Men att bara slänga på sig en klänning å flippflopp kan ju vara ganska smidigt med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0