Det närmar sig

Hej hopp, så va vi på sluttampen av graviditeten.

Känns lite konstigt att det bara är två arbetsdagar kvar. Har inte riktigt fattat varför jag inte ska jobba längre än så.

Allt är förberett med Maximilian oavsett vilken tid på dygnet det börjar. Skönt att ha fam som är så snälla och ställer upp. Sen har vi planerat att åka till min mormor å morfar så fort det startar. Då har vi bara 15min till BB istället för 1,5tim som det tar att åka härifrån.
Va lite jobbigt att åka bil med kraftiga värkar sist. Sambon trodde han skulle få skruva tillbaka halva bilinredningen när vi kom fram. Då bodde vi endå 30 min närmare BB.

Men nu tar vi en sak i taget och hoppas på att vändningen ska gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0