Semestertider

I måndags firade sambon och jag 8år tillsammans. Bra jobbat älskling <3
Maximilian sov över hos farmor och lillfisen fick följa med oss till Högmarsö.
I strålande sol satt vi på uteserveringen precis vid kajkanten och åt en underbar middag.
En supertrevligt restaurang som jag absolut kan tänka mig att besöka igen. Men nästa gång skulle jag vilja åka båt dit.

Den här första veckan på semestern har vi bestämt att vi ska köra järnet med huset och tomten. Igår kom M hem på em så då passade vi på att måla på fm. Går ju som lite fortare när man bara har den lilla att hålla reda på. Altanhörnan är helt färdigmålad och igår fick vi hem allt virke till altanen.
Så även om det är skitväder å regnar idag så byggs det för fulla muggar.


Kommentarer
Postat av: Moster

Blev ju bättre väder senare på dagen iaf;-)

2013-06-26 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0