Lite egentid

Det är det inte gott om nu för tiden kan jag lova. Men man får ta vara på de små stunderna som ges.
Sitter i kökssoffan med en kopp te och tidning. Lillfisen sover, stora har barnvakt och sambon målar.

Våran familj måste ha någon slags aktivitetsdamp. Sen snön försvann och jag gick på mammaledigheten har det inte varit en lugn stund. Är det inte att hålla på med huset, garaget eller tomten så flänger jag iväg på öppnaförskolan, Babymassage eller andra utflykter. Det är både på gott och ont. Älskar att det börjar bli så fint här hemma på tomten. Men ibland är jag så trött så jag skulle kunna somna stående.
Som nästa vecka tex på måndag ska jag å William till frissan, då passar sambon på att ta med Maximilian å kolla på monstertrucks show på vikingalunden. Å just det, jag tänkte att jag å kidsen skulle gå på öf avslutning på dagen. Sen tisdag ska jag å William på hans första fotojobb, ska bli så spännande, på dagen å så ska jag ha tupperwareparty på kvällen. På onsdag är det Föräldrargrupp som blev flyttat från i fredags å på torsdag ska vi till kistahembyggdsgård å fira nationaldagen.
Det är helt galet mycket hela tiden. Men det bara blir så. Finns ju så mycket roliga saker att hitta på nu.
Sova får man göra när man blir gammal :)


Kommentarer
Postat av: Kim

Vad är det för något på kista?

2013-06-02 @ 11:37:24
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0