Lillprinsen 3 månader

Idag har William blivit hela 3 månader. Det firade vi med ett besök på Bvc. Lillkillen är nu 62cm lång och väger 6790gr.
Blev även en spruta i varje ben. Fy så jag avskyr när dom får dem. Skriket skär i hjärtat och det är nästan så mina tårar också börjar rulla.
Om sambon prickar in semestern med nästa spruta får han garanterat ta det besöket.

Jag fick mail idag med lite bilder på William från fotograferingen. Helt fantastiskt fina. Så spännande att se slutresultatet sedan. Att bläddra i tex babyproffsens katalog å se min snuttis där!
Ska lägga upp bilder så fort jag får tillgång till datorn, nu visar den Madagaskar för sjuttioelfte gången ;)


Kommentarer
Postat av: Moster

Säger Max:-Haka?

2013-06-14 @ 18:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0