Ibland är det kämpigt

All heder till ensamma småbarns-mammor!
Har nu gjort av med allt tålamod på 2,5åring som nu sover sen en tim tillbaka.
Sen har jag en 3mån som bara har sovit korta snuttar här å där och nu bara vill bäras på. Annars gallskriker han. Konstigt det där med småttingarna. Att man inte bara kan sova när man är trött. Min rygg blev trött för 45min sen och gick av på tre ställen för 20min sen... Puh.

Då är det skönt å veta att sambon kommer hem imorgon igen och har 3veckors semester fr.o.m. måndag.


Kommentarer
Postat av: Moster

Skickar över lite starka ryggmuskler o massa gos till Wille så du får vila och en lugn natt.

Puss o kram

2013-06-19 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0