Tårar faller

Fy för att lämna ett gråtande barn på dagis. Maximilian har inte gråtit en enda lämning sen han började. Men förra veckan när han skulle tillbaka, efter att ha varit ledig i tre veckor och han inte kände någon i personalen så blev det inge bra.
Efter en tim på mån så ringde dem å sa att M va ledsen. Jag blev lite förvirrad å tänkte vad jag skulle göra åt det, ville dom att jag skulle hämta honom för att han va ledsen? Jag sa att det nog va för att det va mycket nytt å skulle gå över. Tisdagens lämning gick oxå bra, men han hade varit ledsen på dagen å ville åka hem. Onsdagen blev han ledsen när jag skulle gå och idag ville han inte ens åka till dagis. Superledsen när jag gick. Idag va iaf en fröken tillbaka som han känner. Hon e toppen och M gillar henne.

Är lite orolig inför sammanslagningen när björnarna ska flytta upp till nya dagiset. Inte alls lika bra stämning med fröknarna där uppifrån som hos björnarna. Här nere märker man verkligen att dom älskar sitt jobb och barnen. Gör inte mig något om ombyggnationen skulle dra ut på tiden.
Kan ju vara helt feltolkat, men jag förstår inte varför det blir sämre å sämre för varje dag som går. Vill ju bara min lilla älsklings bästa.


Kommentarer
Postat av: Moster

Stackars moster kille<3

2013-07-23 @ 13:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0