Rymmer hemifrån

Sitter på en bänk utanför norrbil å väntar på min pappis. Han ska hämta ut sin nya Skoda octavia och jag ska kolla på en Skoda rapid. Jag har väldigt svårt att välja något annat än Volkswagen, men man kan ju titta lite iaf. Får väldigt mycket bil för pengarna.

Sen är det första gången jag är ifrån William med. Sambon är hemma med båda barnen. W fick äta flarra igår och det va ingen höjdare med aventflaskan. Sen på kvällen pumpa jag ur igen gav med mam, då gick det mycket bättre. Skönt att veta att han tycker det är okej å funkar med flaska. Jag har absolut inga planer på att sluta amma på ett bra tag. Men det kan va lite skönt å va lite själv nån gång då å då.
Kanske ta en sväng med hojjen eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0