Härlig vana

William har nu i fyra dagar kört på en ny grej när han ska sova. Å det va storebror som hjälpte till att kläcka den :)
Jag la ner William i vagnen när han va trött och grinig, så kom Maximilian med sin snutte filt å sa att W skulle låna den. Gulliga unge.
I med nappen, på med snuttefilten å sen sov han. Jag hann inte ens dra lite i vagnen. Jaha tänkte jag, det här va ju smidigt. Så varje gång han börjar bli gnällig å trött har jag gjort på samma sätt å han har somnat bums. Både i sittern och vagnen. Igår när vi skulle lägga oss provade jag i hans säng, tog lite längre tid, men till slut så. Annars brukar jag amma honom å han somnar vid bröstet. Men då brukar jag oxå bli så jäkla trött att jag somnar å vaknar upp två tim senare, med as ont i ryggen för att man ligger som en korv.
Svinbra om det här håller i sig, håller tummarna för det!


Kommentarer
Postat av: Kim

Linus sover också med just en sådan lejon snutte, Victor har elefant snutte! :) När ska vi ses?

2013-07-03 @ 00:02:23
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0