Envis liten rackare

För 1,5 mån sen sov William till 2-3 på nätterna tills han ville ha mat för första gången. Ha! Long time no see. Nu vaknar han med 1,5-2tim mellanrum å ska käka. Men ibland så somnar han efter bara 5min bredvid mig. Då vill han bara sova nära mig, käket va bara en luring. Vi får väl se vem som är envisast, jag att lägga tillbaka honom igen eller han att vakna så ofta som det går så jag tillslut däckar med honom klistrad mot mig.
Intalar mig att det bara är en fas :)

När Maximilian va så gammal sov W är nu så började vi med nattningsrutiner och la honom i spjälsängen. Pff.. Det har jag inte så bråttom med nu. W sover i sin sleepyhead som ligger i vår säng. Lagom långt å sträcka sig när det är så ofta. Å lägger sig samtidigt som oss. Kombinationen med det och att M vaknar mellan 5-6 på morgonen gör att jag inte pallar att ta någon strid vid läggning med W än på ett tag. Måste få ordning på nätterna först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0