Dubbelbokning

Håller på å dra i dom sista trådarna inför Williams dop på söndag. Då får jag höra av hon som har hand om församlingsgården att hon har ett annat namn än mitt som är bokat på söndag.. Gaahhhh!!! Det är inte SANT!!!
Kollade upp mailet som bekräftar allt å vi har det bokat mellan 12-17 å det är för två månader sen.
Så nu måste jag ringa imorgon å krångla.. Hoppas att dom bara har skrivit fel namn. Annars hävdar jag att den som bokade först ska få det å den som är i andra hand får dom lösa en annan lokal till helt enkelt. Åhhhh... Varför ska det bli sånt här onödigt. Är ju lagom stressad som det är.


Kommentarer
Postat av: Kim

Åh nej!! Hoppas det löser sig.

2013-07-29 @ 23:24:27
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0