Min stora lilla kille

Här om kvällen när Maximilian skulle gå å lägga sig så blev jag bra jäkla chockad.
Vi höll på att förbereda för nattning, han satt på pottan, första gången på typ 1,5mån så lyckades han kissa. Sen hade han varit lite varm, så han skulle få Alvedon å vi pratade lite om det. När vi va klara gick han själv ut till köket och drack när pappan gav honom koppen. Pappan frågade om han va klar. Nä, lite till. Så sörpla han i sig det sista.
Jag kom gående med tandborsten, men han gick förbi. Då fråga sambon vart han skulle. Sova sängen, sa han. Å gick in på sitt rum. Förvånad gick jag in och borstade tänderna på honom där.
Sen kröp han upp i sängen å la sig.

Vad hände där? Hur blev han så stor så fort?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0