Bubbisdop

Maximilian sov nästan tolv tim från fredagen till lördagen. När han vaknade va han som en liten studsboll, full med energi. När vi såg att det höll i sig bestämde vi oss för att åka på Philips dop endå. Va väl något tillfälligt det där med febern.

Philip va duktig i kyrkan, sa inte ens något när han fick "tvätta håret" som Maximilian sa.
Dopet va i samma kyrka som vi hade med Maximilian, samma prelle me. Så fint och mysigt att det ligger precis vid vattnet.
Där ska lillebror oxå döpas och vårt bröllop ska va där me, när det någon gång ska ske..

Fikat va riktigt smarrigt, helt enligt Hannas standard! Två olika sorters tårtor, morotskaka, vaniljbullar, kolasnittar, chokladsnittar, chokladbollar, vaniljdrömmar och säkert någon mer godbit som jag glömt. Om någon vill beställa en födelsedags eller doptårta med det där lilla extra så kan jag säkert förmedla kontaktuppgifter :) Vet inte varför jag missade att fota tårtorna, men här är de som hon gjorde till min systerdotters dop.

Fyra tjockisar va vi på dopet. Det va en bebis som skulle komma i feb, två i mars och en i maj. Denna vår blir det babyboom igen! Jätte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0