Sätesbjudning :(

Va på mvc idag och det gick inte som jag hade hoppats. Ännu en liten rackare som ligger i säte, alltså med rumpan nedåt. Det verkar tydligen vara min grej. Likadant med Maximilian. Men jag va inte jätte förvånad, har tyckt att jag känt ett huvud på ena sidan och rumpa på andra. Sen eftersom det va så sist med så va jag lite förberedd på det.
Nästa gång om två v så kollar hon igen, jag är ganska säker på att han kommer forts ligga i säte, så bokar hon en tid för vändningsförsök. Bara det att förra gången vi vände så kom M bara 1,5v senare.
Av någon anledning så gjordes den förra vändningen i v 36 och nu sa hon att dom inte vill vända förrän v 37. Då blir jag ju jäkligt orolig för att det ska sätta igång innan vi hinner vända.
Det är ingen fara säger Barbro, då får du föda i säte eller göra akut kejsarsnitt. Men jag vill INTE göra kejsarsnitt :( Å föda i säte är BIG NO NO.
Men det blir ju som det blir och jag kan ju inte styra över det, bara försöka behålla lugnet och ta det som det kommer.


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Det ordnar sig nog ska du se! <3

2013-02-16 @ 13:52:17
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0