Mellandagsrea

Vi drog till Täby C å shoppa lite idag. Jag hittade bl.a. en bh på favvoaffären change. Till och med mina urammade små trötta boobs kan få lite wow-effekt i deras fantastiska underkläder och personalen proffsig, kunnig å trevliga. 

Blev lite annat smått å gott me. Sen pös vi till arninge. Maximilian fick en overall å en hjälm. Lunch på Max.

Till baka till Norrtälje, mötte upp pappa på biltema, bytte ut mig mot honom. Han gick in å bytte å handla lite grejer med killarna, sen for dom vidare till sina ärenden på mekonomen å swedol. 

Jag däremot, tog pappas bil, åkte till skoman fyndade supersnygga skor. Å handlade sen mat på Willys i lugn å ro. Där träffade jag både Mirah, Elmina å sen syrran.

William fick förresten sin 8:e tand i förrgår. Nu måste det va lugnt ett tag tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0