Hänger inte med

Snart är vi inne på sista semesterveckan, det går i en ryslig fart.

I måndags åkte vi ner till mamma i kavlebron. Maximilian har ridit massor å jag en gång. Vi badade å hade det bra. Egentligen skulle vi åkt hem på ons, men passade på att gå till världens bästa kiropraktor, på tors när vi endå va där nere.
Så på torsdag dag va vi i Örebro på lek o buslandet, tydligen Europas största, å roligt hade vi, både Maximilian å vi föräldrar! Haha!
Sen iväg å knaka sambons rygg å min axel.

När vi kom hem, sent på kvällen, upptäcker jag att det är reggaefestival på furuvik som vi planerat att åka till med kompisar, sen två mån. Så vi planerade om å drog till Eskilstuna zoo istället.
Det va toppen, bra lekställen, god glass, lugnt med folk så det va ingen kö till karusellerna. Jag försökte få M å åka hästar som åker upp å ner när karusellen snurrar runt. Nä, det enda M ville åka va djungeltåget, veteranbilarna å sån liten bil man kör själv.
Nästa gång ska jag lura ner honom i masken, den va lite för snabb i år, vill inte att han ska bli rädd.

Nu är vi på g till dop, lilla Bellan ska döpas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0