Räddare i nöden

Dagen har faktiskt gått ganska bra. Båda killarna har varit på bra humör och medgörliga.
Stötte på patrull när jag skulle få M att sova middag och W va vaken. Läste saga, W baja och höll sen på å somna. M sa att jag skulle gå ut från hans rum för han ville sova själv.
Bra tänkte jag, hinner jag byta på W å så får han somna inne hos M.
Då dyker Mossar (morfar) upp och kan ta W. Tur, för när jag kom in till M hade han gjort lika som lillebror. Bara gå å byta.

Imorgon är det dagis för M. Å han behöver leka av sig. Hoppas vi hinner dit i tid. Allt tar lite längre tid och alla pratar lite högre stundtals. Men om några dagar ska jag nog fått kläm på det här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0