6 veckor

Idag blir William 6 veckor. Det firar vi med massa gos å mys.

Dom senaste dagarna har det varit sånt underbart väder. Så vi har gått till dagis å hämtat Maximilian på eftermiddagarna. Det är perfekt avstånd för att få lite friskluft och motion.
Apropå motion kom jag i ett par byxor idag, då blev jag riktigt glad. Dom sitter väldigt tight och rinner över lite här och där, men va sjutton, det har ju bara gått 6 veckor. Då går det ju åt rätt håll. Är fortfarande en bra bit kvar.
Jag har även passat på att köra plankan när W tränar att ligga på mage. Inte så att det känns så mycket, mer att jag är så klen så hela kroppen klappar ihop efter ca 30sek. Ska försöka få det att bli en rutin. Notera försöka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0