Sjukling

Ligger i kökssoffan å tycker lite synd om mig själv. Har haft feber hela helgen.
Maximilian va ju hemma å va sjuk förra veckan. Tänkte först att jag blivit smittad av honom. Sen funderade jag vidare å undrar om jag har blivit nojjig eller om det kan stämma.
Tror ev att jag fått lunginflammation. Har i princip varit förkyld sen jag börjat jobba med en hosta som jag skulle kunna byta ganska mycket mot. Nu har jag haft feber sen fredags natt med frossa till och från. Trodde att jag den natten hade sovit rejält konstigt, för jag hade grymt ont från från ena armhålan å över till mitten. Typ hö lungan. Googlade luninflammation. Allt stämde in, men det där med förvirring, det har jag jämt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0