Självdisciplin

Av någon anledning så har vi alltid godis som ligger i små korgar på allas skrivbord i kundmottagningen. Det är väl för att kunderna ska få upp blodsockret på em och inte få dåndimpen när dom hämtar bilen och ska betala :)

Men jösses va folk kan sitta å goffa i sig, speciellt mekanikerna kommer titt som tätt å roffar åt sig. Jag har sagt flertalet gånger att vi borde byta ut det mot frukt, men då är chefen så rädd för flugor.
Då tycker jag vi inte skulle ha något alls.

Duktig som jag är har jag inte tagit en enda godis sen jag kom tillbaka. Ska verkligen försöka att hålla det så. Är faktisk inte alls sugen på godis nu för tiden. Har med mig frukt som jag har till fm å em. Är inne i en älskar äpplenperiod just nu :)


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Cravings? ;)

2012-09-15 @ 20:42:14
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0