Ren tur

Är hemma sjuk. Har sovit å tagit det lugnt hela dagen. Nu tittar jag på 16 and pregnant. Kan inte hjälpa det med tårarna sprutar när det kommer bubbisar.

Maximilian är på dagis. Hade ju inte lika bråttom som vanlig, så jag tittade på info-tavlan. Å tur va väl det. Såg att det va fotografering i oktober och föräldrarmöte 17/9. Tänkte inte mer på det, men ringde sambon för att berätta om det på vägen hem.
Sa du 17/9, det är ju idag.
Va? Är det? Jäklar vilken tur att jag såg det då.
Hade ju varit bra mycket värre om jag sett det en dag efter.


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Får ni inte hem månadsbrev där de informerar om möten etc? :/

2012-09-17 @ 15:14:07
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0