Plattsättning i huset och rita trädgård

Ett bra tag har det inte hänt något i huset. Det har varit massa trassel med ägarskifte av husleverantören. Vilket i sin tur har skapat förseningar.
Vi har ju fått ett slutdatum 25 okt. Fram tills idag så va huset inte mer färdigställt än färdigtapetserat, taket målat och flytspacklat där det ska vara klinkers.
I och med att vi inte har panik med boende, har vi sagt att vi hellre får det bra än snabbt gjort. För varje vecka dom är försenade får vi 2500:- i vite. Inga stora summor, men endå bra att det är så.

När sambon åkte förbi idag så va dom i full gång med att kakla hallen. Imorgon skulle dom göra badrummen och tvättstugan.
Jag tror nog att det blir ett litet besök dit imorgon :)

På morgonen idag skickade jag en tomtkarta med inritat hus, garage, altan och uppfart/gång till huset till min moster. Hon håller på med att arkitektera trädgårdar. Så jag fick i födelsedagspresent att hon ritar våran å hjälper oss med det! Ska bli jätte roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0