Kort/lång dag

Upp vid halv sju å igång med morgonbestyren. Stressa ut till bilen å där rasar allt samman. Ungen har skitit å läckt ut i brallorna.
NEJ, vi har inte tid...

Lämnad på dagis å susa iväg till jobbet. Det knasiga i det här är att den tiden jag börjar jobba, 9. Då äter sambon lunch :S
Första dagen jag jobbar mina nya tider. Det va segt att jobba till 18 å komma hem strax efter 19.

Min lilla älskling fick många pussar. Jag ville bara hålla i honom å aldrig mer släppa taget. Fy för att få träffa honom så lite.
Jag värmde mat, åt å så gav jag honom välling. Sen va det kväller för plutten.

Jag vet att det här är det bästa för Maximilian. Att inte ha så långa dagar på dagis. Men det är fasen inte kul att bara få träffa honom 1,5 tim om dagen... Snyft..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0