Bästa morfarn

Maximilian har nu varit hemma två dagar från dagis. Jag har varit hemma en å sambon en. Om det inte hade varit kris på personal på jobbet hade jag varit hemma idag med.
Eftersom lillplutten hade 38,7 idag på dan, bestämde vi att han skulle vara hemma imorgon med. Jag sa till chefen att jag måste va hemma följande dag med vab.
Men då kom min pappa med iden att han skulle vara hemma med M ist, han hade många kompdagar att ta ut.
Jag å pappsen jobbar på samma ställe. Han på verkstaden å jag i kundmottagningen.
Det tyckte chefen va en bra ide. Bättre en mek kort ist för nästan obefintlig kundmottagningspersonal.
Hur snällt och bra va inte det. Att morfar sen kommer ha jätte mysigt å roligt med M är ju bara en bonus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0