Underbart intensiv helg

Direkt efter jobbet i fredags hoppade jag in i bilen och styrde mot hornstull. Va lite orolig att jag skulle åka fel och inte hitta. Men det gick finemang!

Väl uppe hos Ida va det bara att svida om och på med fredagsfejset. En liten promenad å så va vi framme vid Ramblas, för att äta Tapas. Det va fullbokat, så vi fick sitta i baren och ta ett glas rött innan vi fick ett bord. Helt klart värt att vänta på!
Vi beställde räkor i vitlök å spansk peppar, smörslungade rödbetor med någon ost, honung å pumpakärnorröra, bläckfiskringar, friterad ost av något slag, oliver och kyckling med fajitas. Hur gott som hellst!!! Ett ställe jag varmt kan rekomendera :)

När vi va klara bestämde vi oss för att gå vidare. Efter lite velande så hamna vi på hotellbaren scandic malmen. Perfekt om man vill ta en god drink och bara softa. Vi pratade om ditten å datten. Tog sedan en promenad hem genom Stockholmsnatten och va riktigt nöjda med vår kväll!


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

;) låter gott, dit skulle jag vilja åka! Jätte kul att se dig i torsdags, vi kan väl ses snart?

2012-10-08 @ 11:24:20
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0