Nedräkning

Tills det är helg. Ska bli så skönt att få komma hem till mina killar och inte ha tokmycket planerat den här helgen. Blir middag på lördag hos pappa och tjejen (som gabbe säger :))
Sen är det säkert något mer som redan är planerat men som jag glömt. Typiskt mig att vara så glömsk och förvirrad.

Jag kom iaf ihåg att fylla på glykol i bilen. Det började pipa när jag svängde in till dagis i förrgår. Då fick jag akut fylla på med vatten. Men det är ju inte så bra nu när det börjar är kallt. Men nu är det fixat. Bara det att vi måste hitta orsaken till att det läcker... Det är ett senare problem.

Längtar så in i norden till nästa vecka. Så otroligt mycket roliga saker som händer då! Wiiiiieeeee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0