Målat på garaget

Eftersom det är min lediga dag idag med Maximilian hade sambon lagt upp ett schema, som han tyckte att vi skulle hinna med.
Det sprack direkt. M vakna vid 5, jag vägra gå upp, han somna om efter en tim. Sen vakna vi kvart över 9. Då va jag utvilad :)

Jag vet inte riktigt va vi gjorde hela fm. Men vi va inte vid huset förrns halv tolv. Hade med mig en burk med äppelklyftor som muta. Funkade bra! Men lite svårt att hålla M borta från all färg. Han ville gärna känna där jag precis hade målat. Blev bara 2 plankor målade, sen va äpplena och tålamodet slut. Bara att ge upp å åka hem.
Tanken va att vi skulle målat alla.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2999519/images/2012/pic_506dea64e087c33d49042505.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0