Lördagen

Morgonen började näst intill med hotellfrukost :)
Sen gjorde vi stan. Gick runt på mysiga söder och njöt av en chailatte i solen!
Köpte ett gäng vantar till Maximilian. Åt lunch. Gick lite till. Tittade på den fina utsikten. Å så va det dags för mig att bege mig hem.

Jag är så glad för Ida som har fått möjligheten att bo mitt i city en tid i livet. Hade gärna gjort det med ett tag, om jag inte hade barn och va singel. Så härligt att bara kunna leva livet och ha promenadavstånd till alla krogar och uteställen!
Nu är det perfekt att ha en vänn som bor så. Så kan jag komma å gästspela ibland :)


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Vad är en chailatte egentligen? Aldrig testat! Är de gott?

2012-10-08 @ 11:25:19
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0