Lite motig dag

Den här måndagen har varit helt galet intensiv. Sjukt mycket att göra på jobbet. Telefonen har ringt hela dagen och det har kommit hur många droppbilar som helst. Jag har tom själv tagit in en bil och bytt ut låsbultarna till vanliga själv. Med lite assistans av mek. DET är inget som jag gör ofta. Då blir man ju smutsig om fingrarna ;)

Sen så tänkte jag att jag bara lite snabbt skulle ringa adressändring och fixa det inför flytten nu. Men efter att ha pratat med adressändring som inte kunde hjälpa mig på något sätt. Kommunen som va hyffsat hjälpsamma, tyvärr va hon jag pratade med ute på en ö i skärgården. Så hon hade inte de tel nr hon brukade lämna ut som fattade hur sånt här funkar. Men jag gjorde som hon sa och ringde folkbokföringen. Dom va helt galet ohjälpsasmma. Jag va nära att börja gråta när alla va så dåliga och inte kunde säga hur jag skulle göra. Va faan. Det är väl inte det första nybyggda huset i sverige? Det måste ju finnas nån rutin på sånt här!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0