Lillebror!!!

Så har vi varit på UL och tittat på Maximilians lillebror :)
Visst har jag en bulle i ugnen som så många anat!
Den 31 mars är BF, men jag tror nog att det blir lite tidigare.
Vi hade en super bra bm som berättade, förklarade och inte alls hade bråttom.
Tydligen är det 70% chans att man får ett till barn av samma kön som det innan. Maximilian låg i säte och vi fick vända honom. Det gick jätte bra och lätt. Livmoderns form är det som gör att barnen ligger i säte, där va det 3% som hade en sån livmoder och jag är en av dem. Så det kan bli så den här gången med. Men jag är inte orolig. Gick ju bra sist!
En liten tumsugare va han :) Vä hand va vid munnen mest hela tiden.
Å vig med! Båda benen drog han upp till huvet som om han skulle göra en bakåtvolt. Haha! Då såg vi tydligt lilla pillesnoppen :)
Lillsnutt <3
Nu blir det till att börja klura på namn.


Kommentarer
Postat av: Mirah - mamma till Elmina

Åh, vad kul! Grattis! :D

2012-10-31 @ 20:38:39
URL: http://Mochu.blogg.se
Postat av: Jessica

Åh, Stort grattis till er!!

2012-10-31 @ 21:05:10
URL: http://tystatanke.blogg.se
Postat av: Petra

Myyys!!! :) Kram

2012-10-31 @ 21:06:46
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Nu behöver man inte vara orolig för att försäga sig längre. ;) Grattis igen!

2012-10-31 @ 21:47:58
URL: http://kimlundin.blogg.se
Postat av: Mickis - Noahs mamma

Stort grattis! Så himla roligt!

Svar: Tack!
Veronica Karlsson

2012-11-01 @ 21:14:02
Postat av: Malin W

Grattis!

Svar: Tack!
Veronica Karlsson

2012-11-02 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0