Hej mitt vinterland

2cm snö låg på marken i morse när vi skulle iväg till dagis. Bästa sambon hade förberett och lagt min snöborste på sätet när det va dags att borsta av bilen.

Som tur va hade jag hört tidigare i veckan att det skulle komma snö till helgen. Så i måndags köpte jag mössa och vantar till M. Sen va syster på Lidl å hittade fina vinterjackor till Gabbe och M, två för 250:-.
Täckbyxor återstår på shoppinglistan.
Allt det där kom till användning idag!
Egentligen skulle han behöva sin overall, men den ligger nerpackad i en av ca 30 flyttkartonger på systers vind. Men det är ju mindre än en vecka kvar tills vi har det hemma. Tills dess funkar fleecefodrade galonisar eller skalbyxor med fleecebrallor under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0