Söndag

Vi har haft en riktigt bra helg, men som vanligt gick den fort.
På lördag fm fick jag ordning på kontoret. Så skönt att få bort flyttkartonger.

På em kom min moster hit med vinbärsbuskar, som jag och Maximilian ska plantera imorgon. Hon hjälper oss att arkitektera tomten. Så vi pratade om vilka färger och buskar/växter vi vill ha i trädgården.

Sambon skulle ha killkväll ink M. Så jag susade iväg till Frida. Vi lagade en supergod middag. Blandade grönsaker och färsk torsk i ett litet knyte kryddat med ingerfära, vitt vin, citron, matlagningsgrädde, färsk dill, salt o peppar. Det ska jag definitivt laga igen.
Efter middagen åkte vi vidare till Moa å Bobby. Jag va chaufför såklart och drack cola. Dom andra värmde med vin och kapten Morgan innan vi åkte till bowlingen. Där mötte vi upp cajpe.
Bowling är verkligen inte min grej. Blir överlycklig om jag inte hamnar i rännan.
Efter det körde jag ner folket på stan och jag åkte hemåt. Så skönt att komma i säng hyfsat tidigt å slippa vakna upp bakis.

Idag har vi varit på Ikea och gränby c. Hittade en del julklappar och fixade lite grejer hit hem. Bl.a. en hylla, lampa, ramar och bänkskiva

Nu väntar kudden. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0