Lyckan över ett eget hus

Nu ligger jag i soffan och njuter av vårt underbara hus. Vi har hållt på i ett sen tidig morgon. Och inte bara idag utan torsdag å fredag me. Inte konstigt att jag börjar bli lite trött i kroppen.
Tack alla fina människor med all hjälp! <3

Lyckan är total!
Att bara få sitta i en soffa är underbart :)
Kökssoffan som har varit ett substitut för vår vanliga soffa är grymt mycket hårdare. Som att ha ett rum till kök och ett annat till vardagsrum är fantastiskt.

Självklart är jag otroligt tacksam för att vi har fått bo hos svärföräldrarna och dom har varit mycket snälla, hjälpsamma och tålmodiga.
Men jäklar så skönt det är att efter 7 mån få ett eget hem igen.
Det tror jag nog att dom tycker också.

Sambon håller på å nattar Maximilian. Blir första natten i sitt nya rum. Vi har gått fram å tillbaka mellan hans rum å vårt för att förklara att det är så han ska gå om han vaknar på natten. Lite läskigt är det. Men också det skönt. Håller tummarna för att det går bra.

Jag sa idag, när vi höll på för fullt, till sambon. Asså älskling, vi kommer inte att separera, bara så du vet. Jag pallar inte att flytta igen på ett bra jäkla tag.
Kanske att vi flyttar igen när vi blir pensionärer och drar till varmare breddgrader. Men inte före dess.
Han va helt och hållet med på noterna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0