Humör

Att ha en liten kille på snart 2år som testar alla gränser som finns ihop med en gravid, som redan innan grav hade dåligt morgonhumör, är inte alltid en bra kombo. Han kan verkligen sätta mitt tålamod på prov.

Hoppas på att han har ärvt lite mer snälla gener från pappa än de envisa tjuriga från mig.
Fy, jag vet bara hur jag kunde reta gallfeber på min mamma när jag va liten. Det värsta av allt va när hon stod där helt rasande på mig och förmanade. Då kunde jag lugnt å stilla blåsa henne i ansiktet. Som om du blåser på maten när det e varmt.
Ojojoj. Stackars mamma, kan jag tänka nu i efterhand.

Det kanske är bra att det blir två killar. Hoppas det bara blir lite smällar i dörrar och inte så mycket tjurighet och envishet :)
Bara vänta och se.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2999519/images/2012/pic_50af859addf2b35a8d000501.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0