Ganska så nöjd

Vi har kört järnet här hemma jag och Maximilian. Städat och dammsugit hela huset, kan bara säga att det är rackarns stort. Va svettig efter att ha röjt allt. Det är sambon som har gjort det två ggr innan.
Sen handla vi på Ica. Åt lunch. Släppte in en gubbe från veolia vatten, som satte upp en vattenmätare.
Lägga M.

Å så börja baka. Gjorde en kladdkaka som vi ska ha å fika ikväll när alla tjejer kommer. Sen blev jag så inspirerad av Robban igår som hade bakat jätte gott bröd. Så det blev en limpa av Det goda brödet, som den kallas.
När den stod o ugnen så satte jag igång med kvällens middag. Köttgryta med matkorn. Både middagen och brödet blev super gott!

Bara kladdkakan som väntar på att ätas upp!

Jösses sån hemmafru jag varit idag. Nu ska jag bara fullända det med att spendera massa pengar på kläder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0