Det går trögt

Imorgon ska jag ha en visning av me and i kläder. Jossan kommer å visar.
Jag trodde att vi skulle ha hunnit packa upp allt då, men det är ju bara att glömma. Ikväll ska vi försöka få ordning på garderoben så vi slipper ha alla kläder i resväskor. Sen är det kontoret som står på tur.
Det är ju lite ont om tid på kvällarna att pyssla. Jag kommer hem typ 19-19:15. Så ska jag slänga i mig lite mat. Maximilian ska få Välling, pyamas och nattas. Då är kl runt åtta. Man vill kanske ta en dusch. Packa upp lite eller montera upp nått. Sitta i soffan med sambon någon sekund. Sen är det bara sängen kvar.
Ja, ja. Imorgon är det min och Maximilians mysdag hemma. Så då ska vi baka, plocka och fixa så mycket som möjligt.
Vardagsrummet är ju iaf i ordning till visningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0