Bebismys och paket

Träffade Hanna och lilla Philip idag. Så mysigt med bebisgos :) Jag har verkligen glömt bort att Maximilian har varit sådär liten.

Blev en smarrig paj till lunch hemma och en promenad ner på stan för en fika.

Storhandling på det sen hem å laga mat. Blev en av mina favvorätter, laxfilé med färskost och pestoröra på, sötpotatis, potatis, morötter och lök i ugn och en vitlökssås till det. En riktig fredagsmiddag! Maximilian tyckte att det va supergott me :)

Såg sen på mailen att jag hade ett paket att hämta ut på Ica. Äntligen hade me and I kläderna kommit!
Susade iväg å hämta det. Nu sitter jag här i mina nya älsklings-mjukisar! M och lillebrors kläder va oxå jätte fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0