Äntligen fredag!

Jag lyxade till det lite med att äta ute idag! Blev indiskt, mums!
Sen när vi endå va nere på "stan" passade jag på att gå in på deichmann och köpa vinterskor till Maximilian. Blev förvånad när jag såg att det va bj från stallet som jobbade där och hjälpte mig. Va länge sen jag träffa henne, kul!
Nu hoppas jag bara att dom passar på lille herr klumpfot. Har faktiskt köpt mycket bra skor där, me like!
Kollegan som va me sa att jag va förvånansvärt snabb. Jag frågade även va hans flickvän skulle säga om att han sprang med mig i skoaffärer på lunchen. Han vågade inte berätta det. Haha!

Nu är det snart hemgång. Hörde att det är extremt mycket bilar som åker av nu för att det är så halt. Kom en bärigare å dumpade en bil här nyss. Så jag hoppas att jag är hemma innan midnatt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0