Resultatet av hårt slit

Sambon har suttit i grävmaskin non stop sen söndags morse. Förutom två avbrott för att åka till jobbet igår å idag då, en sisådär 16 tim har det blivit. Men rackarns va han har gjort mycket. Tänk att det bara va åkermark å massa jordmassor i högar från början.

Stenen i hörnet har jag envisats om att få dit. Den låg i marken på framsidan från början, där den inte skulle va. Sen sa älskling att jag fick placera en sten någonstans på tomten om jag ville. Jag ville ha den, fast den va störst å otympligast. Först valde jag en annan, för sambon tyckte den va för stor. Men sen gav han med sig å så fick jag som jag ville å allt blev bra. Haha!

Nu är det bara 10 cm jord på det här så kan man börja så sen. Hårt jobb lönar sig :)


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Ja men just det! Robbans chef skulle ha några bilar ståendes där tror jag, för visst är det maskin expo? Vi åker ju till Avesta på fredag och Victor är hos sin pappa. Och han är väl för lat för att åka dit..

2012-05-23 @ 08:36:10
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0