Möhippa

Igår va jag me på Cissis möhippa! Det va jätte roligt. Temat va star wars då hon älskar det. Hon fick en prinsessan leia peruk å vi andra va storm trupers med vita kläder. Eller som vanligt körde jag all in med vita byxor, t-shirt, tröja å jacka å dom andra hade ett vitt linne under eller lite ljusa byxor. Varför lyckas jag alltid så extremt.. Haha!
Vi åkte till cybertown å spelade laserdome. Det va blondinerna mot brunetterna. Tyvärr förlorade blondie båda matcherna, men Cissi va me i vinnarlaget å det va det viktigaste :)
Sen gick vi hem till Cissi 2 å fick lite förfriskningar å mat. Cissi fick i uppdrag att hålla tal om hur man håller liv i sexlivet i äktenskapet. Ganska passande då det sedan plingade på dörren å två tjejer kom in för att ha ett homeparty :) Lite ostfrosseri å mera vin på det så va vi nöjda å kröp ner i sängen. Super trevlig dag å kväll. Nu ser jag fram emot bröllopet!


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Åh vad kul! :D Jag hade sexparty för några veckor sedan. ;)

2012-05-06 @ 10:53:56
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0